Wednesday, June 17, 2009

My bad luck

| |

Apa la malang nasib saya.... Saya pulang kampung temankan adik saya bercuti. Malangnya saya diserang demam selsema. Paling sengsara la masa flu tu baru mau datang. Adusss...pedih tul hidung.. Itu belum cukup lagi..Datang pula sakit perut menyerang saya. Ala...spoil tul cuti-cuti malaysia saya kali ni..hehe..

sampai di kampung, boring tul sbb xda aktiviti. So, saya dgn adik serta mama saya pigi la di anak sungai cari ketam ngan udang. Banyak juga la pendapatan. Enjoy juga sbb kalau di bandar, mana la ada benda2 ni semua kan?

hari ketiga saya di kampung, saya on la laptop dan pasang broadband...dengan harapan moga ada network.. skali saya pasang internet..waduh2...ada juga ka..tp GPRS aja.. Slownya bukan main... dahlah dengan flu meleleh, sakit perut lagi, bertambah2 la tension saya dibuatnya. Napa la tiada 3G di sini..betapa bagusnya kalau ada 3G...

Tapi saya kuatkan semangat dan teruskan menaip sehinggalah terhasil post ni..hahahaha...

p/s: lepas siap taip post ni, saya terus berkejar ke t****s.

2 comments:

go-top
Anonymous said...

tulaa...nda cari aku klu nda buli jg wireless :)

Queen Banditz said...

Radio Internet Online : PONet.FM said...

tulaa...nda cari aku klu nda buli jg wireless :)

>>>Lain kali sa cari ko la..hehehe

Post a Comment

LUAH BICARA, BUKALAH MINDA.

About Me

My photo
I am spirit, I am voice I am memory, not recalled I am chance, I am cause I am effort, blocked and walled I am hymn, I am heard I am reasoned without rhymes I am past, I am nearing I am present in all times I am many, I am no one I am seasoned by each being I am me, I am you I am all-souls now decreeing

Followers

HeALinG MuSiCs

~Apa KoMeN aNDa?~




ShoutMix chat widget


UtaRa.FM









 
 
 
top