Friday, December 18, 2009

Cara-cara untuk mendapatkan semula fail penting yang terpadam.

| |

Ya Tuhan...saya telah memadam fail penting dalam komputer saya!!! kalau mau restore dari recycle bin pun tidak dapat sudah sbb saya sudah kosongkan recycle bin saya..adu...kelam kabut saya dibuatnya.... Try system restore pun tidak dapat sbb system restore tidak dapat restore fail...macam mana ni???..
Last2, saya cuba2 la google "restoring deleted files". Google punya google, akhirnya saya jumpa link yang banyak membantu saya..saya rasa, ianya penting kepada rakan2 lain yg belum tau... Sekiranya anda mengalami masalah seperti yg saya alami ini, cubalah link yang saya bagi ni..Ada software khas yang boleh anda install dan gunakan bila2 masa anda memerlukannya...thanks to the internet and thanks to restoration software....you've save my day....
p/s: baca dulu penerangan ni sebelum install software tu.. KLIK JA LINK NI. JAWAPANNYA ADA DI SINI...(cheewahhh...hahaha)

2 comments:

go-top
Dak Wan® said...

Naper tak wat backup eh?

QueeN BaNDitz said...

Dak Wan? apanya yg tak wat backup?

Post a Comment

LUAH BICARA, BUKALAH MINDA.

About Me

My photo
I am spirit, I am voice I am memory, not recalled I am chance, I am cause I am effort, blocked and walled I am hymn, I am heard I am reasoned without rhymes I am past, I am nearing I am present in all times I am many, I am no one I am seasoned by each being I am me, I am you I am all-souls now decreeing

Followers

HeALinG MuSiCs

~Apa KoMeN aNDa?~




ShoutMix chat widget


UtaRa.FM









 
 
 
top